Collectief Accountmanagement

Beginfase: een helder plan

We helpen in de beginfase door partijen bij elkaar te brengen. In maximaal vijf sessies willen we plannen helder te krijgen.
Het gaat dan over zaken als:

  • Wat gaat er wanneer gezamenlijk neergezet worden?
  • Wie heeft welke rol?
  • Hoe kan een en ander gefinancierd worden?
  • Welke partijen zijn er nog nodig?
  • Draagvlak onderzoeken

Dit traject kan op twee manieren eindigen;

  1. De afspraken zijn gemaakt en we gaan aan de slag.
  2. De organisaties worden het niet eens over visie en aanpak. In dat geval stopt Ede Marketing haar ondersteuning na maximaal vijf sessies.  

Aan de ondersteuning in deze beginfase zijn geen kosten verbonden.

Partnerschap in de vorm van communicatie ondersteuning

Wanneer de plannen concreet geworden zijn, kan Ede Marketing ondersteunen bij de communicatie.

Per jaar is er plek voor maximaal vijf thema’s of projecten.
In 2020 wordt gewerkt aan: 

  • 40 Dagen Eten uit de Streek: een experiment om 40 dagen lang al het eten uit de directe omgeving te halen. Meer over 40 Dagen vindt u hier
  • Thema Food, in samenwerking met Youth World Food Day
  • Thema Natuur, in samenwerking met Natuurcentrum Veluwe
  • Frisokazerne met de expositie 'Het verhaal van Hélène Kröller-Müller'